2011. szeptember 1., csütörtök

Gályarabság

Szerda. Középidő. Páran meghajoltak. Köztük én is, ha bárhol lehajtom a fejemet, azonnal elalszom. A reggeli astanga órán megint kevesebben voltak a hétfőinél, úgy látszik, a középidő többeknek mélypont. Ma a kettes sorozatból tettünk hozzá néhány ászanát a reggeli gyakorláshoz, vállnyitást és egyebeket. Utána léptünk vissza a szállásra. A reggeli sajtos szendvics és joghurtos gyümölcsrizs volt. Négyen a fejünkbe vettük, hogy kibérelünk két kajakot, és teszünk vele egy kis túrát az öblök között.

Tizenegy felé sikerült oda is érni a partra, és kiválasztani két kajakot, amiket kibéreltünk négy órára. Nyugat felé indultunk a part mentén, szembeszélben eveztünk vagy két órán keresztül. Szerintem lehetett legalább öt kilométer, meg vissza is ugyanennyi. Megkerültük Zlatni Ratot, eleveztünk a nudista partszakaszok mellett. Úgy látszik, itt nagyon liberálisak az emberek, mert egymás melett strandolnak a nudisok és a fürdőruhások is, vagyis a pucérak sem közösítik ki a szemérmesebbeket. Megálltunk egy jó kis tengeri barlangnál is, ott készült a fenti fotó. Itt összetalálkoztunk a társaság egy részével, akik egy motoros ladikot béreltek, és éppen itt búvárkodtak.

Utána tovább eveztünk, kikötöttünk még itt-ott, majd visszaindultunk. Szerencsére visszaúton hátulról jöttek a hullámok, így valamivel könyebben tudtunk evezni. A Zlatni Raton kikötöttünk egy fagyira és egy csipszre, aztán visszaeveztünk a szörf-központba. Ma Kite-osok nem voltak kint, mert nem volt sok szél, csak egy pár szörfös szobrozott a vízen.

Délután 4-re ismét behirdettünk egy elméleti előadást, amire én ott voltam, viszont nem jött senki, így még egy órát tudtam napozni. Utána öttől hétig akro-jógáztunk, újabb páros gyakorlatokat végeztünk Panni és Andi vezetésével. Az Akró mindig jó hangulatot csinál, fellazítja a társaságot. Majd még egy óra Thaibox következett. Ekkor én már úgy éreztem magamat, mint egy kinyuvasztott gályarab. Este túrógombóc várt bennünket, illetve a déli saláta, zöldséges sabji és rizs is ott volt még. Este még piacra mentem a családdal, blogoltam és jóéccakát.