2011. augusztus 30., kedd

Ének az újholdhoz

Most esett le, hogy ma nem is telihold volt, hanem újhold. Mindegy, ettől eltekintve eredményes napot zártunk ma is a jógatáborban. A reggeli gyakorláson már majd' negyvenen voltunk. És a klíma sem ment a konferenciateremben, úgyhogy valamivel atmásabb körülmények között tudtunk gyakorolni. A csapat lassan kezd belerázódni a gyakorlásba, meg természetesen a strandolásba is. Az evésbe nem is kellett belerázódniuk, mert már az elejétől kezdve felfaltak minden fogást, amit a feleségem eléjük tett. Olyannyira, hogy a ma reggeli jó kis mazsolás műzliból nekem hírmondó sem maradt, csakúgy, mint a tegnap esti mákos gubából.

Sebaj, ettem, amit találtam, azután irány Zlatni Rat, a legendás Aranyszarv! Az útikatalógusokban úgy szerepel, mintha homokos lenne a tengerpartja, de igazából nagyon apró kavicsos, és így sokkal tisztább, mintha homok lenne. Ma a szél is felkerekedett rendesen, úgyhogy dőzsöltek a szörfösök és Kite-lovagok a vízben. Mi kibéreltünk egy vizibiciklit, arról ugráltunk. A kislányom persze még fél a mélyvízben, úgyhogy ő csak kapaszkodott a vízibiciklibe, nehogy leessen.

Délután visszaindultam a szállásra, útközben ellőttem egy pár fotót az öbölben. A Kite-szörfösök nagyon megtetszettek. Egy ejtőernyő-szerű vitorlát tartottak a levegőben, és abba kapaszkodtak. Amikor fordultak, néha öt-hat méter magasra ia felrepültek. Ez nagyon izgalmas, jó lenne egyszer kipróbálni. Délután négyre beigérkeztem ismét elméleti előadásra, most már nem lóghatom el! Oda is mentem a kis gyakorló-ligetünkbe, de csak ketten voltak ott. Úgy látszik, lecsökkent a szavahihetőségem... Mindenesetre elkezdtünk beszélgetni, több kérdés volt a gyakorlásról is, meg a filozófiával kapcsolatban is, a legértelmesebb: "Miért van kannabiszos fejkendőd?" :-))). Na, azért voltak komolyabbak is, holnap ismét folytatjuk a beszélgetést.

Ötkor pránajámáztunk egy kicsit, majd Akarsini elkezdte a Wellyoga órát, én pedig megint a 2. sorozatot gyakoroltam három lánnyal. A délutáni órán is voltak vagy harmincan, egészen fegyelmezett a társaság jógaügyileg. Mire lefutott a gyakorlás, és éppen savászanába feküdtünk le, megjelentek Kristófék a Thaibox felszerelésekkel. Úgyhogy lenyomtunk még egy Thaibox edzést is. Lassan már minden izmom külön-külön fáj. Este megettük az ebédet és a vacsorát (cukkinis lecsó kuszkusszal és uborkasalátával, zöldbabos zöldségleves), és fél kilenckor még elindultunk a kikötőbe, hogy énekeljünk egy kis maha-mantrát a telihold (bocs, újhold) alkalmából. A buli igen jóra sikeredett, a téren többen lelkesen tapsolatak, és a végén táncra is kerekedtek egy páran. Eldöntöttük, hogy megismételjük csütörtök este. Peti annyira lelkes lett, hogy a végén még külön hip-hop iskolát tartott nekünk, és mindenkit meghívott fagyizni. A fagyiárus előadta a saját show-ját a fagyi-forgatással, és Gyurinak csinált fagyiból egy bohócot.

A maha-mantrától és a fagyitól annyira megmámorosodtunk, hogy kacarászva tántorogtunk haza. Most már lassan kezd összerázódni a csapat, és a helyen is jobban kiismerjük magunkat. Holnap újabb nap, úgyhogy zárom soraimat, kedves naplóm :-))).