2012. február 6., hétfő

Ízirájderöcsém

Hajnali négykor arra ébredtem, hogy a szomszédomban lévő ázsiai lány öt percenként elkezd motyogni és valami frusztrált frázisok közepette sírva fakad. Valamivel később terveztem ébredni, de úgy látszik, ez a bagkoki maradás ez alkalommal nem elsősorban az alvásról szólt. Úgyhogy lementem a recepcióra a villogó wifi-masinát etetni tízbahtosokkal, és internetezni. Meglepően sokan vannak fenn a fészbukkon az ismerőseim közül így magyar idő szerint éjfél felé :-). Megírtam a tegnapi blogot, és vártam a reggeliztetőnénit. Néhány pohár narancsos zöld teával kezdtem a napot, ha már aludni nem hagytak. Utána jött a gyümölcsadag, és lassan a csoportunk tagjai is leszivárogtak az előtérbe reggelizni.

Fél nyolc körül indultunk a reptérre. Találtunk egy kényelmes, nagy taxit és hamar ki is értünk. A többiek gépe háromnegyed órával hamarabb indult, mint az enyém, cserébe viszont ők vártak rám ugyanennyit a Samui reptéren, ami egy vietnami légitámaszponthoz hasonlítható a dzsungel közepén, persze azért némi turista-felhangokkal. Bobby, a neve ellenére nő menedzser úgy látszik nem kapta meg az üzenetemet, mert nem küldött értünk autót. Sebaj, elhozattuk magunkat egy taxival a szállásig, és becsekkoltunk. A tenger hívogatóan morajlott a háttérben, de mi azért még lebéreltünk három robogót, Attiláék fehéret, én narancssárgát, a lányok meg egy orgonaszínűt, mert anélkül itt elég bajos a közlekedés.

A fürdés helyett a következő napirendi pont az ebéd volt, mert már kora délutánba hajlott az idő, és a gyümölcsön kívül nem sok mindent vettünk eddig magunkhoz, legalábbis én. A benzinkút után egyből a Veggie mamihoz mentünk, aki éppen csontsoványra aszott anyukáját ápolta, amikor odaértünk. De azért nekiállt ebédet főzni nekünk, csak egy kicsit lassan készült vele. Én közben elugrottam telefonkártyát venni, hogy tudjuk tartani a kapcsolatot a jógatanárokkal meg a szlovák lányokkal, akik másik hotelben laknak. Ja és hozzá kell tenni, hogy nem tudok robogót vezetni, most tanulom itt Samuin, ráadásul baloldali a közlekedés :-) De jó buli, remélem megúszom élve :-)

Meg is kértük a tanárt, hogy jöjjön át este hatra órát tartani, de végül nem érte el a főnöke, így nem jött, csak reggel fogjuk megismerni. Mi meg ebéd után hazaugrottunk hátizsákokért és irány a Lotus Tesco, bevásárolni az alapvető szükségleteket. Én még utána begrottam a piacra is gyümölcsért, majd hazaérkeztünk, most már irány a tenger!

Igen ám, de éppen apály volt, sőt, az én benyomásom szerint eleve lejjebb volt a víz, mint novemberben. Mindenesetre úszni nem tudtam benne, és éppen kezdett hideg is lenni. Úgyhogy a fürdésből annyi lett, hogy derékig belementem a vízbe, és utána vizes gatyában gyakoroltam a lemenő nap utolsó sugaraiban és a közben feltámadó szélben. Hát melegem az nem volt, és meg sem izzadtam, viszont a csillagos ég gyönyörű volt! Remélhetőleg a holnapi gyakorlás során jobb lesz a hőérzet és talán le is barnulunk egy kicsit.

Azért lenyomtuk a második szériát hárman, a végén a relaxációba még bele is aludtam (mondjuk mostanában ez elég könnyen megy). Jóga után netezni próbáltunk, de eléggé szaggatott a wifi, mert mindenki ilyenkor lóg a hálózaton, és leül az egész. Nem baj, legalább fel tudunk készülni a holnapra, reggel astanga Craiggel, napközben strand ezerrel, délután fél öttől pedig thaibox edzés Junéknál. Ja és este valami thaibox Fight Nightra megyünk.