2019. augusztus 14., szerda

A négy őselem tisztítása - öngyógyító meditáció 2. rész

(A meditáció első részét itt olvashatjátok, mindenképpen az egészet el kell végezni egyben.)

Föld elem

Amikor felálltunk a víz partjáról, akkor el kell indulnunk, és keresnünk kell egy barlangot. olyat, amiben jártunk már, vagy egy elképzelt barlang is megfelel. Ereszkedjünk le a barlangba. A szemünk hozzászokik a sötétséghez, és látjuk a barlang csodálatos kristályait, cseppköveit, sziklatömbjeit és kanyargó járatait. Egyre mélyebbre és mélyebbre ereszkedünk a barlangban. Ha elértük az alját, ahol földet találunk, akkor átalakulhatunk vízcseppé, kis bogárrá vagy egy fa gyökerévé, hogy még mélyebbre tudjunk hatolni a talajban, rétegről rétegre. Jegyezzük meg, hogy mit látunk a barlang különböző rétegeiben, és milyen érzések fognak el bennünket. Ezt a meditáció előző részei során is tegyük meg, mert később értelmezhetjük majd a megélt élményeket. A csodálatos utazás során elérkezünk egy nyugvópontra, a Földanya szívébe vagy méhébe, ahol a testünk és a lelkünk eggyé válik a Föld és a sziklák, kristályok minőségével. Figyeljük meg a stabilitást, mozdulatlanságot, maradandóságot és biztonságot, amit ez a helyzet nyújt. Kérjünk áldást, hogy a Földanya minősége megtöltse a lényünknek és az életünknek azokat a területeit, ahol szükség van rá. Töltődjünk fel a mozdulatlan őserővel. Majd amikor úgy érezzük, hogy teljesen átjárt bennünket a föld-elem minősége, induljunk el fölfelé, a felszín irányába. Váljunk füstté, párává, életnedvvé, mely a gyökereken keresztül felfelé mozog a fa törzse felé. Kezdjük el a könnyű minőség erősítését, mely segíti felemelkedésünket. Érjük el a felszínt, és mielőtt kilépünk a barlangunkból, öleljük át a falakat, a köveket, a kristályokat, a földet.

Levegő elem

Induljunk el egy olyan terület felé, ahol nagy, tágas tér és sok levegő van. Ez lehet egy mező, egy hegy csúcsa, vagy a tengerpat, ahol a folyamatosan fújó szél átjárja a testünket. De a legjobb, ha minél magasabbra emelkedünk, mivel így ki tudjuk használni a a levegő elem felhajtó erejét. Érezzük, ahogy a szél simogatja az arcunkat, a bőrünket, körbeöleli az egész testünket, mint egy könnyű selyemanyag. Engedjük, hogy a szél elem a pórusainkon keresztül behatoljon a testünkbe, és átjárja azt, teret hozva létre a fejlődés, változás számára. Engedjük meg, hogy a szél kifújja, kitisztítsa belőlünk a nehézkességet, ólmosságot, fáradtságot, földhöz ragadtságot. érezzük megfoghatatlan erejét, mely képes a szárnyaira is kapni bennünket. Ha úgy érezzük, hogy szárnyalni, repülni, lebegni támad kedvünk, akkor emelkedjünk a magasba, alakuljunk át madárrá, vagy füstté, fénnyé és emelkedjünk a magasabb dimenziókba. Miután megjártul az alsó világokat és a tudatalattinkat, megtisztítottuk a teret a Felső Énünkkel történő kapcsolódáshoz, melytől tanítást, útmutatást, áldást kaphatunk.

Visszatérés

Lassan forduljunk vissza eredeti meditációs helyünk irányába, és érkezzünk vissza oda. Vegyük fel hétköznapi formánkat, majd engedjük el a szellemi dimenziót, és érkezzünk vissza a fizikai testünkbe. Újra érzékeljük a testérzeteket, a fizikai jelenlétünket az ITT és a MOST valóságában. Mozgassuk át a végtagjainkat és az egész testünket. Ha az utazás nagyon messzire vitt, akkor fogjuk meg a fülcimpáinkat, és masszírozzuk meg. Ez segít a megélt élmények integrálásában. Dörzsöljük össze a tenyerünket, amíg fel nem melegszik, és helyezzük a szemeinkre. Amikor úgy érezzük, hogy eljött az ideje, lassan nyissuk ki a szemünket, és csodálkozzunk rá a világra.

Feldolgozás

Érdemes mindent leírni, jegyzetelni, amíg emlékszünk a megéléseinkre. Minden részlet fontos, ez az utazás tele lesz egyéni elemekkel, és megérthetjük belőle, hogy melyik őselem területén van feladatunk. nem csak a fizikai szinten, de a lelki szinten is előmozdíthatjua a gyógyulást, tisztulást, az egyensúly elérését. Hagyjunk elegendő időt magunknak pihenni, és figyeljük az álmainkat is a következő napokban. A következő egy-két hét eseményei, apró történései is segíteni fognak abban, hogy a megélt tisztítást és annak hatásait felfedezzük a hétköznapi életünkben.